Posted by on Чер 19, 2020 in Справжній сенс йоги: глибокий, глибший і найглибший | 0 comments

Я говоритиму за священними писаннями, які називаються ведичними. Веди  – найдавніші з усіх писань. Вони були записані 5000 років тому. Однак саме собою знання вічне. Перед тим, як вони були записана, вони передавалася усно від одного досконалого духовного вчителя іншому. І такий ланцюг досконалих вчителів відомий, як ланцюг учнівської послідовності, або парампара. І ми перебуваємо в парампарі, яка називається «Брахма Сампрадая». І ми вважаємо, що нам дуже пощастило, що ми отримуємо знання з такого ланцюга.

Зазвичай, коли люди думають про йогу, вони думають про послідовність вправ. І зараз саме цей вид йоги дуже поширився всюди. Але це не все, що є у йозі. Насправді, це невелика частина однієї з систем йоги . Ця система йоги відома як аштанга-йога. Не та аштанга-йога, яку зараз навчають – це просто західна версія справжньої йоги. Але в будь-якому випадку…

Якщо сказати коротко, то аштанга-йога – це система мовчазної йоги, мовчазної медитації. І одна з початкових стадій цієї системи – хатха-йога, фізична йога. Ви приводите тіло у дуже гарну форму. Так, щоб, коли ви сиділи у своїй медитації годинами й годинами, воно не завдавало вам проблем. Схрестити ноги та сидіти так багато годин.

Навіщо призначена частина цієї системи? Очевидно, хатха-йога дуже добре для тіла, для всіх його частин. Ось чому є стільки різних поз. Більшість людей, коли займаються йогою, все, що роблять, – тільки цю частину, і вони не зацікавлені нічим більше. Тому що їх цікавить тільки фізична вигода: я добре виглядатиму, я схудну. Але те, що нам потрібно – це піти далі, далі та далі. Тобто щоб ви могли сказати: «Я йог».

Бхагавад-гіта, яка відома як вища книга йоги, не вчить хатха-йозі, вона веде нас до кінцевої досконалості. І в Бхагавад-гіті ми виявляємо найголовнішу настанову від Верховного Господа, який її вимовляє. Перше знання, яке Він дає, – це знання про те, хто ми.

Це те, де починається справжня йога – з розуміння того, хто ми є. І для звичайної людини це здається дивним: “Що це означає – вивчати “хто я”?” Я вже й так знаю, хто я. Я знаю, хто я. І ви заповнюєте анкету: «Моє ім’я таке; я казах; жінка; стільки років; моя мама така-то; мій тато такий-то». Все те, з ким чи з чим ми ототожнюємо себе: «Я народився такого числа».

І ми вважаємо, що ми знаємо, хто ми. Тож навіщо мені вивчати цю книгу, щоб дізнатися, хто я, коли я вже знаю? Насправді ми не знаємо – і в цьому проблема. І ось чому Господеві довелося пояснювати це, щоб було зрозуміло.